La birou si acasa

Desi nu este un loc murdar sau care sa para ca are nevoie de o dezinfectie mi-as dori foarte tare sa fac acest lucru la mine la birou ca cine stie cati microbi se afla in jurul nostru. As chema repede o firma care se ocupa de dezinfectie Bucuresti si as rezolva problema foarte repede.

Biroul meu este intr-o casa recent renovata dar parca mereu este nevoie sa reimprospatezi atmosfera de la locul de munca. Desi in fiecare dimineata deschid geamul nu pot sa spun ca nu este un miros de aer inchis. Suntem si foarte multi oameni care ne petrecem foarte mult timp aici. Cu bune cu rele. Cu raceli, cu de toate.

Acasa as face acelasi lucru pentru ca nu ma simt momentan foarte bine. Poate sunt si putin paranoica dar mereu am avut problema asta ca imi place sa fie totul proaspat.

Imi amintesc ca in copilarie imi convingeam parintii ca in fiecare an sa dam cu lavabila pe pereti tocmai pentru a simti mirosul ala de proaspat care din punctul meu de vedere nu se compara cu nimic. La fel si hainele. Oricum hainele nu le porti decat o singura data dar e minunat la prosoape cand sunt proaspat salate si putin mai scortoase. Ce ma bucura acum, de cand l-am cunoscut pe iubitul meu, este ca nu sunt singura care simte aceste lucruri despre curatenie. Si el este tot asa si ne guduram cand realizam ca ne gandeam la aceleasi lucruri cu privire la curatenie.