Iubesc cartile

Merem am indragit cartile. Unii oameni spun despre caini ca le sunt prietenii cei mai adevarati. Eu as zice despre carti ca ne sunt prietenele cele mai cele!

Imi place la nebunie sa vad copiii citind . Sau sa imi aud prietenele ca imi povestesc despre copilasii lor care stau pana tarziu in noapte absorbiti de o carte. Sau copii ce se trezesc devreme si nu isi deranjeaza parintii; in schimb, aprind o lampa si isi continua lectura. Din carti poti invata orice, iar cand am nevoie de un moment de respiro fata de prietenele mele fug repede la un joc cu roboti http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-roboti.html

De pe vremea cand am babysittat-o pe Ariana, am stiut ca si eu voi face la fel ca Simi, mama ei. Am stiut ca imi voi incuraja copilul sa cunoasca si sa iubeasca cuvantul scris. Ador sa vad parinti care incurajeaza bebelusii & copilasii sa fie prieteni cu cartile. Ador parinti care ii invata pe copii despre importanta si frumusetea cartilor! Cred ca lectura este o sursa uriasa de bucurie pentru toata viata si o cale de explorare a lumii interioare & exterioare. Dar important nu e doar sa le insufli dragotea fata de cultura, ci si fata de curatenie, iubire, respectul pentru orice meserie din lume, intr-un siplu cuvant: sa il investi ce inseamna respectul. Este immportant sa stie si sa si faca de-ale gurii, ci nu doar in jocuri cu mancare, cin in viata reala, de zi cu zi, nu se stie niciodata cant trebuie sa faca asta.

Prin intermediul cartilor calatoresti, gandesti, inveti, cresti, plangi, intelegi, zambesti, evadezi, te reincarnezi cumva in pielea personajelor, iti faci prieteni, idoli, iti hranesti sufletul si cate altele!

Pentru mine, unul dintre momentele cele mai emotionante este cel in care il vad pe canapea pe David cu o carte in mana si cum isi misca el buzele dulci si citeste in soapta sau chiar pe tacute. Un copilas de patru ani care exploreaza cu mare drag lumea minunata si vasta a cartilor.
Bine mai zicea poetul Tudor Arghezi: “Carte frumoasă, cinste cui te-a scris”