Practice

Am cam lipsit, din nou, nu stau prea bine la capitolul frecventare zi de zi pe blog. Sper sa nu afecteze pre mult lucrul asta, dar, oricum postez mai tarziu. Voi lipsi o perioada mai lunga din domeniul virtual, urmeaza sa incep cursurile la facultate, cursurile de canto, sesiunui de inregistrari prin studiouri… pana mea, deci ocupata, voi posta cand mai prind putin liber asa cum este duminica asta. Asa ca pe mai tarziu :)


Am inceput facultatea, mai exact anul I master la actorie, azi e prima zi de cursuri si se pare ca au sa tina pana seara, asa ca am sa postez mai rar, poate reusesc cumva sa postez si de pe telefon, will see. Aseara am avut niste prieteni invitati pe la mine si am tras o cantare mica,  just for fun, si Andrei a reusit sa ma surprinda in actul creatiei :)   Ca sa mai iesim un pic din fotografii, ca se mai plictiseste si omul, trecem la muzica.